tisdag 14 augusti 2007

Die Simpsons!

Igår efter träningen tog jag cykeln och drog hem till Filip i mölntorp. Jag fick en födelsedags present av honom! En påse marchmallows som hade så fint hade slagit in :) Vi satte oss ner i hans soffa och började kolla på Evans Allmighty. Vi började mosa marchmallows och fick i oss nästan 2/3 av påsen xD Så himla äckligt efter ett tag! Filip ville spy men då tvinga jag bara i han mer ;)

Dagens tips: Någon som är sötsugen? Ät 5st marchmallows och ditt behov är mättat. De är dessutom 100% fettfria!!


Mums! xD


Själva filmen var väl rätt bra, inte alls som Bruce allmighty men det förväntade jag mig inte heller. Efter filmen tog vi ett break och slog igång tvn. Lite Scrubs och Spin city fick det bli. Sen satte vi igång att kolla på "simpsons the movie"! :D Den riktigt guldrulle som jag gärna skulle se om och lära mig alla sjuka och konstiga repliker i. För att inte tala om sångerna :)

(8) "spider pigg, spider pigg" (8) hahaha xD ! Se den om du får möjlighet :)

Idag har jag hunnit vaknat, sovit och vaknat igen :P Ätit tårta och losat ett inköp på cashgame. Jag satte min hålpipa på turn och synade så klart då en fisk såsa in. Men olyckligtvis satt han på nötstegen och jag bara nätnöten. Klonka sen upp mig från 1 till 4$ då jag fick JJ och bordet kom 6högt. Jag ställde och fick syn av A6. River.. A -.-

Senare ikväll ska jag till Karro och fira hennes 18-årsdag. Lite i efterskott men men ;) Det blir nog trevligt!

Blesss!

Sum 41 - King of Contradiction

Inga kommentarer: