lördag 11 augusti 2007

Skaffa ett liv!

Nu har jag återhämtat mig efter min besvikelse. Jag har spelat lite poker nu ett par dagar. Endast en SnG, en Mtt och lite Cashgame. Jag vann SnG'n så jag unnade mig en 5$ MTT regular. 50bb och 12min perioder. Jag åkte som 56a med 27 som fick cash med AQ mot AJ allin pre flopp .. I cashgamet har jag miniplussat men har inte spelat alltför länge och seriöst.


Jag har degat sönder mig ett par dagar och kollat otroligt mycket på Tv. Hela tiden. Nätpokern orkar man ju inte spela dagtid. Så när man kommer upp vid 1 och sovit 8h piggnar man typ till vid 4 tiden. Då ser man The war at home, vänner, fresh prince, will and grace, that 70-show, simpsons och two and a half men. Klockan är då 6 och man har inte gjort ett skit på hela dagen. Deprimerande. Missförstå mig inte här. Dessa serier är GULD :D Men lite för mycket av dem bara ;) (Mellan 1 och 4 ser man på musiktv..)

Man fixar nått att käka går in på msn där det är helt dött. Alla är ju upptagna med jobb/resor/nördande. Så man går ut en stund. Kanske springer ett varv runt spåret och sen går man in. Tar ett varmt bad. Efter det är man ännu segare och fastnar vid burken igen. kl 22.03 är det sportnytt och pisst efter att ha hört om när ens favoritlag losat igen så lämnar man Tvn. Men klockan 23 börjar scrubs och det får man absolut inte missa. Glöm inte spin city efter det. Sen är det helt otroligt simpson och two and a half men om man byter från kanal 6 till 3an! Men ärligt talat så skiter jag ofta i de programmen. Det är ju då datorn kallar igen.

Man sätter sig och chattar/pratar i nallen, spelar, bloggar eller läsar bloggs/bilddagböcker. Klockan är helt plötsigt 4 och dags och sussa. Ny dag. Man blir väckt vid 12 snåret och vid halv 2 kommer man up ur sängen och bla bla bla.. you know the rest.

Jag måste börja få struktur på mitt liv igen. Jag pallar snart inte mer av sommarlovet. It drives me crazy! Skulle väl vara roligare om man hade vänner som inte bara nördar/är borta/jobbar. Men nu suger livet verkligen.

Det enda jag gjort på 3 hela dagar utanför mitt hus :
  • 1 träning

  • 1 löptur

  • 1 hagakväll

  • 1 tur till hallsta
Det är det enda. Crap. I miss school. -.- då får man ju iaf nått att göra. Aja snart kommer den så. Ny klass men samma gamla härliga kamrater. Alla utom Tony.. Den greken bor numera i borlänge :/ I miss everybody. And yes. Jag pratar även om "the pain in my ass", ..

Nästa vecka ska bli annorlunda! Men eftersom det fortfarande är den här deprimerande veckan så ska jag återgå till mig nördande. Cashgame på CD. Nej skoja bara, klockan är för mycket.

Byebye :)

Akon - I'm so lonely

Inga kommentarer: