söndag 12 augusti 2007

Min födelsedag!

Godmorgon alla glada. Idag är det min födelsedag :) !
Jag blev nyss väckt med frukost på sängen av familjen som sjung så fint och allt. Så trevligt tradition vi har. Toast, te, juice och godis :) Me like!


Vid halv 3 tiden idag kommer syrran, Tomas och Moa så då ska vi äta tårta. Kanske får nån present då med om jag har tur :)

När jag väcktes undrade pappa om jag har nån favoritlåt som han kunde sätta på i CDspelaren. Men jag har ingen favoritlåt. Har ni? Jag tycker ju om så grymt många låtar!!! En dag är den favvo och andra dan så är en annan. Men idag är det låten nedan iaf. Tror jag .. ;)

Igår natt slaska/tilta jag bort ett inköp på cashgame. Jag plussade lite grand i fullringsspelet men sen bytte jag till shorthanded och hittade en fisk :) Men fisken drog ut mig ett par gånger bland annat när jag floppade stege på bordet T A Q. Han fick runner runner kåk med JT.. Pengarna åkte in på turn. Men jag reloada för så länge han fanns vid bordet kunde jag ju dubbla snabbt igen. Det gjorde jag med AA innan han stack helt plöstligt.. :/ Hann bara vinna tillbaka ett inköp. Så då blev jag tilt och spelade damp-raisepoker. Funkade en stund men sen losade jag lite och beslöt mig för att sova.

Nu ska jag gå! Hejs <3

Bowling for soup - Stacy's Mom

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.