söndag 19 augusti 2007

The end is near

Sommaren är slut för min del och imorrn dra skolan igång igen. Det kommer vara med blandade känslor jag återvänder till skolan efter en lång, skön och behövlig ledighet. Hyfsat ny klass och en del nya lärare är det som väntar för mig. Ingen Hans och ingen Maria tyvärr.. Så behåller man vissa man inte vill ha.. :/ men men, sånt är livet.

Ska faktiskt bli skönt och få struktur i livet igen. Inga mer sena pokernätter eller tidiga mornar xD. Imorrn är det bara typ upprop mellan 13 -14 sen börjar "allvaret" på tisdag.

Jag hade en mycket lyckad helg i Fagersta. En intensiv men skoj helg. Idag, min absolut sista lediga dag på detta sommarlov så har jag vaknat, tränat, sovit och nu sitter jag här. Chattandes och bloggandes. Ingen pokerlust alls faktiskt. I alla fall inte nätpoker, är för trött för det. Vill bara sitta och titta på min numera, fina bankrulle :)

Sjuk som jag är har jag beställt ett pokerset. Jag fynda ett riktigt fint set med 300st Clay composite Las vegas chips i. De väger bara 8-9 gram per chip. Pris 300kr + frakt :) tack fynda.se!

Om en stund börjar nations cup i poker på 5an. Får inte missas :) !

Hade bra alla glada ! (ledsna med för den delen :p)

Goldfinger - Stalker

Inga kommentarer: