torsdag 23 augusti 2007

Jag är morbror! :D

Hejsan och tack för att du tittat in på min kära blogg :)

Idag har jag väldigt glada nyheter. Jag har blivit morbror! Igår eftermiddag vid 5tiden kom det en liten Erica till världen. Min syster hade äntligen fått det hon så länge velat ha, ett barn. Hon var ca 50cm och vägde typ 3.2kg när hon kom ut. Hon hade blondt hår och var lite rölätt. Mamma sa att hon var hur söt som helst. Förehopppningsvis får jag träffa henne och syrran på lördag när de kommer hem från bb. Det ser jag fram emot! Ska även försöka få tag på en bild på henne som jag kan lägga upp här :) Erica hade ju jag tänkt att döpa min unge till :P

Idag är torsdag och det betyder att jag inte har några lektioner. Hur soft som helst :) Jag var tidigare idag nere på hemköp och hämtade ut mitt paket från fynda.se. Mina vackra marker har äntligen kommit. http://www.fynda.se/index.php3?katid=204 Dem var väldigt sköna men lite svårare att räffla med. Kanske blir bättre med tiden då de har används lite. Jag sitter just nu med ett gäng (typ 18st) i handen och räfflar och lekar lite twirl och thumbflip :) Övar knuckel roll gör jag också. Varför ska det vara så svårt för?

Btw så såg jag en bil idag som hade hette btw på reggskylten. Sen även en URL-bil! Coolt va? xD Senare idag ska jag kanske följa med Eric och co in och kolla på bio. Kruxet är att jag redan sett den. Nedladdad då. Så om det är värt att åka in och se en film som man redan sett och tyckte va jätte bra och dessutom få umgås med lite trevliga människor som man inte snackat med på ett tag för tåg och biobiljetter eller ska man sitta hemma med Dan och inviga de nya markerna? Svårt val. Har pengar så är nästa sugen på att åka in för sällskapet men är också grymt pokersugen! Hur ska jag göra? Hinner jag bägge?

Jag är hungrig. Jag måste se efter om det finns någon mat. Jag ska äta den i så fall. Jag vill det.

Hejs! :)

Secondhand Serenade - Maybe

Inga kommentarer: