tisdag 28 augusti 2007

Psykopat snart?

Jag tror jag behöver läggas in på psyk. Håller på att bli fullständigt galen. Men det är lugnt, alla i min omgivning kan vara helt lugna. Jag kommer inte yxmörda någon utan jag blir bara så pisst på att jag har sån otrolig otur i poker just nu. Jag kan typ inte fatta det riktigt. Kommer ni ihåg mitt inlägg "I'm running bad" som jag skrev i Juli och inte spelade på en hel vecka efter det (xD)? Så är det nu. Fast typ 1000ggr värre! Igår när jag spelade headsup mot Den sjuka turkossan från skåne åkte jag på några riktigt sjuka bad beats och ännu värre coolers.

I'm getting nuts, holding the second nuts

Kort summering:
99 vs 33 allin pre flop. Bräde : 3 K J J 4
Grym syn av mig och "Bara" 80%-ig favorit
AA vs KK allin pre flop. Bräde : J Q K x x
Samma 80%-ig favorit preflop
JJ vs KK allin post flop. Bräde 8 7s 8s x x
Jag synade preflop och checkraisa stort postflop och kunde inget att syna när han gick allin.
7733 vs TT55 allin, river. Bräde : T Ts 7s 7 Js
Det sjuka var att jag trodde jag var slagen. Hur man ens kan få den tanken när man har 4-tal?

Tilt eller vad? Nej, inte alltför hård faktiskt. Jag började bara gå omkring som värsta Dan och mumla för mig själv xD Snäääälla tyck synd om mig!^^

Förövrigt floppade Dan två 4-tal till och fick bara AA 8 ggr på 1 och en halv timme -.- Han floppade också kåk med 44 mot mina JJ på floppen 6 6 4. Han floppade ytterligare 2 set till (som jag vet om i alla fall ). Jag ligger nu sjuk mycket back på bara typ 1 vecka och det är tur att man får in lite cash på kontot på fredag :) Måste sova nu, godnatt alla turtomtar!

Kevin Michael ft Wyclef - It don't make any difference to me

2 kommentarer:

Anonym sa...

You know, that's poker xD I just have great luck in poker and love right now and unfortunally, you are the one who I'm playing with :M

Tiltmaster sa...

It is poker but I'm getting sick of it! Lucky in love? We'll see about that xD But in poker, yes :( I'm not gonna play more agaist you so. At least not in a while (A) hehe