lördag 11 augusti 2007

Morgonfiske 05.34

Morrn. Har inte gått och lagt mig än.

Jag skrev den förra bloggen, läste några bloggar. Jag läste bland annat nollispokerblogg och blev SnG sugen :)

Så jag satte mig och spelade 2 SnGs på bet365. En 2.50 och en 5$. I 2.50'n gick det bra och det fanns massvis med fisk. Jag lyckades komma 2a efter ett riktigt tomtebluff i hu'n xD Svårt att bluffa med bottenpar mot triss ;)

Så då när jag gick 5$ plus så tog jag de cashen och spelade en 5$. Den vann jag och ska nog byta nivå nu. Så mycket bättre och roligare spel på 5$-nivån. En nyckelhand var när jag hade 1.5k i stacken och fi var chip. Fick A5s på bb och synade hans raise från sb. Flopp 6 Js 4s och han betade ut i mig. Jag synade. Turn: 7 och jag hade massvis av outs så jag tryckte in allt efter ytterligare en bet av honom. Han synade med KJ. River.. A :D Där var tydligen också en out ;)!

Jag kom sen som chip in i Hu'n och lyckades snabbt avgöra. Fick Q9spader och limpa. Flopp A 9 2 alla i ruter. Han betade ut och här visste jag att han inte hade ett ess eftersom han inte ställde pre. Så jag synade med avsikt att stoppa in om turn inte var ett ruter. Turn 9 och han ställde med par i tvåor och 6högt färgdrag. River kom en Dam och jag var segrare :)

Har nu tripplat bankrullen på 4 dagar, 75$ nu på bet.

NU ska jag sova! :)

Red hot chili peppers - Dani California

Inga kommentarer: