måndag 20 augusti 2007

Skola

För ett par timmar sen kom jag hem från skolan. Det var skoj och få återse en massa trevliga människor :) Bland annat Jennu och Math! Det känns kul att komma igång igen. Jag tror att den nya klassen är bra och med vårt nya schema är jag helnöjd. Ledig torsdagar bland annat :) Perfa! Men långa och jobbiga tis - onsdagar väntar.

Igår kväll fick jag en ny skärm, 21 tum. Riktigt fet rumpa (typ 50cm xD) men det går bra. I like big buts and I can not lie hehe. Rullbänk fick jag med. Så jag kan lätt rulla datorn till soffan :D gött! Man blir bara latare och latare.

Poker Nations cup. Igår natt såg jag på poker nations cup. Tävling hölls i cardiff och är den första lagpokertävling som sänds på Tv. Det var 6 lag med i tävlingen. Sverige, Danmark, England, Holland, Tyskland och USA. Varje lag består av 6 spelare som respektive lagkapten har valt ut. Inför varje bord väljer alla kaptener varsin spelare som spelar mot de andra i en 6 manna no limit turnering. Sveriges lagkapten är den kungliga turneringsspelaren "sng legato" och för sverige igår spelade en av mina absoluta favoritspelare, Anders Henriksson. Han lyckades komma tvåa efter en skum engelsman. Men det som var dåligt var att strukturen var snabb så mycket tur inblandat och dessutom var programtiden var bara 1 timme så man fick bara se ett fåtal händer i början sen blev det allin fest :/ riktigt trist då minst 1 timme till hade gjort att man fattade vad hände. Ena stunden var Anders sist på 3k och nästa gång var han chip på 10k. Varför fick man inte se hur det gick till?

Om nån minut börjar Las Vegas på 5an. Ska se det och sen får vi se vad jag ska hitta på. Om någon har lust att hitta på något annars blir det ytterligare en slappkväll. Börjar 12.25 imorrn så har nog tid med en multiturre om jag vill :) Hu med om jag orkar cykla till Hallsta..

Peace!

The suicide machines - look before you leap

Inga kommentarer: