lördag 29 september 2007

It's raining

Idag är himlen mörk och regnet fullkomligt öser ner och jag är trött, förskyld och hungrig. Om någon timme var det meningen att jag skulle spela hösten sista match, hemma mot Romfartuna men eftersom jag är påväg att bli sjuk är det ingen bra idé att springa runt i spöregn och spela fotboll. Det tyckte min tränare också och det är bättre att nån frisk kan ta min plats. Så jag valde att skippa dagens match, trots att det är en av mina favorit matcher. Matcherna mot Romfa blir alltid jämna och roliga. Men men får fokusera på pokern idag.

För ikväll runt 8-9 gäller det. Jag är riktigt spelsugen och när jag är det brukar jag spela bra. Och förhoppningsvis slipper jag att mina motståndare får tur i avgörande potter så ska de nog gå vägen.

Grötdags, sen blir det ett varmt och skönt bad innan jag ska vila och mentalt förbereda mig.

Peace!

Fall out boy - Hum Halleluja

Inga kommentarer: