fredag 14 september 2007

Tra la la han blir 17 år idag!

Wihooo :D Idag fyller Pilif Avaf 17 år! Grattis på dig tjockis :)

Den senaste veckan har varit väldigt vanlig. Ingenting extraordinärt överhuvudtaget så därför jag inte orkat att blogga. Eller, lite ovanligt är ju i och för sig att det inte blivit någon poker alls. Min Hu-kollega har tagit ett välbehövligt break och nätsug har jag inte haft. Eller vann en frirulle på simbapoker härom kvällen, förresten... kom jag på nu :P Hela 5$ efter 3 timmars slit xD såå ovärt.

Istället för poker har jag spelat match, borta mot Norrby utanför Sala. Restiden var längre än speltiden -.- Losa matchen gjorde vi också med 3-1 mot ett riktigt tekniskt och bra lag. Hörde att de till och med slog Hsk så får väl säga att resultatet var okej. Jag gjorde nog tyvärr en av mina sämre matcher på länge då jag inte lyckades med något(!) konstruktivt alls :/ Bara och ta nya tag.

Jag har börjat följa Heroes och det verkar vara en riktigt bra serie, spännande story iaf. Sen har jag haft ett psykologi prov som jag tror gick bra och en del andra läxor. Måste skriva en essä i svenska över helgen bland annat :(

Den här helgen ska bli skoj med bland annat Go Cart, Squash och bowling inplanerat. Jag dissade just ett erbjudande om poker/pizza kväll hemma hos Lillvik(som för 2 veckor sen) för jag ska istället ner till pingst och höra Ante snacka lite om hur viktigt det är med bön. Känner att jag måste få i mig lite sånt nu innan jag drunknar i all poker :)

Dagens empatisering:
Tänk sig att du måste gå upp på din lediga dag och ta 7.22(!) tåget till skolan för att där springa omkring ensam i skogen och göra ett orientering test. Bara för att du hade benhinneinflammation när alla andra gjorde provet i våras. Bara den här tanken är hemsk, men tänk dig då att du inte hittar till stället där du ska göra provet för du aldrig varit där tidigare. Du springer omkring och letar på en främmande plats innan du ger upp och ringer hem om skjuts. stackarn, ibland är det inte inte lätt att va människa.

Måste fixa nått att äta nu eftersom jag skippade pizza-ätandet.

Hade gött, blesss!

Lifehouse - Whatever it takes

http://purevolume.com/lifehouse kika in och lyssna på den grymmma låten! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men inte helt oväntat så dök hannes upp trots allt hos lillvik för att spela poker. ;)

Tiltmaster sa...

haha japp :) Jag missar inte ett pokerspel. Fast nu när jag vann igen får jag kanske inte vara med nå mer.. Too bad I'm good