onsdag 5 september 2007

Oavgjort

Skolan börjar bli seriös nu och har en del läxor och mitt första prov är på tisdag nästa vecka. Prov i psykologi A och socialpsykologi är det som gäller. Alltså om grupper, roller, kommunikation, lydnad och attityder. Rätt intressant och lätt så det ska nog gå bra :)

Idag var engelskan inställd så jag fick sluta efter lunch om jag bara gjorde ett par småförtagarna uppgifter som ska vara klara på tisdag. Lätt match. Jag spelade lite Chicago med Filip och Mathias innan jag tog 14-bussen hem. Jag klonka förresten hårt i Chicagon. Fick bland annat färg på given 2 gånger och vann stort. Jag avslutade snyggt med att ta hem spelet med en 6a som sista kort :) Jag spelade inte för färg om nån trodde det ;)

När jag kom sov jag nån timme framför Tvn innan jag stack ner till IP för att spela match hemma mot Arboga. Jag fick börja som vänsterback men mot slutet fick jag spela innermittfält. Jobbigt men riktigt skoj :) Matchen var väldigt tät och jämn och slutade rättvist oavgjort. 1-1 och tro det eller ej så gjordes båda målen under de sista 5 minuterna av matchen xD Vi kvitterade med 1min kvar genom Ros som skarva in bollen. Hade han inte nått den hade jag fått äran att sätta dit den. Synd att han har så bra spänds.. Samtidigt på Yellvi spelade A-laget semifinal i VLT cupen mot skiljebo. Det vart förlust med 7-5 trots att de satte alla sina 5 handikapp straffar :/.. Lite synd.

När jag kom hem slog jag på 4an och såg sista halvtimmen på Idol. Helt sjukt vad dåliga alla var i göteborg. Det är tragiskt hur vissa som tar det helt seriöst inte alllls kan sjunga. Sen blir dem sura efteråt och svär över juyrn. Den sjukaste snubben i dagens program var en kille som var typ 30 och han var heelt övetygad att han skulle vinna hela skiten. Så gick han in där och gjorde den absolut sämsta sånginsatsen jag hört och fullständig fördärvade en Ebba grön låt -.- sen sprang han ut ur studion och slängde stolar och allt. Och sen när man försökte ta sig ut gick han genom fel dörr så han kom inte ut. Stod sen typ och drog i handtaget i 10 min xD hahaha. En sån stackars tönt.

Ikväll tänkte jag gå och lägga mig tidigt så jag kan vara pigg imorrn och ägna en del av min lediga dag åt seriös nätpoker. Ska kommer över 400$ sträcket imorrn tänkte jag :) Får se hur det går. Om min teori om Live/nätpoker stämmer så kan det nog funka. Har man Tur live har man otur på nätet och tvärtom. Kan det vara så? :P

Gotta go, Cya!

Metallica - Nothing else matters

2 kommentarer:

Anonym sa...

Psykologi, ämnet som ger dig damp..heh
//folden

Tiltmaster sa...

haha vadå ger ger dig damp? Jag har damp :P