torsdag 20 september 2007

Wanna play?

Jag kanske har fått en gäng att spela med nu! Dan drar ju ner till klubben när han kommer hem så han blir det inge spel med honom mer. Och pokern hos Lillvik är för oseriös och dessutom tror jag att jag inte får vara med nå mer ;) It's hard beeing good. Så därför är jag tvungen att hitta några andra att spela med och det ser ut som jag hittat helt perfekt litet gäng. Enligt Lundis skriker de efter folk så ska nog inte bli några problem med att komma med där. Jag har tydligen redan fått ett rykte om mig som farlig spelare så :) Får börja läsa mig till hur man kör rebys nu eftersom de är det dom kör. I helgen är typ alla panka (ikl. mig) så får nog vänta till nästa helg men den som väntar på nått gott aldrig, sällan för länge.

Idag har jag typ bara chattat, tvättat och sorterat min musik :) Nu är allt helt perfekt, ordning och reda. Nu slipper jag söka efter en låt när jag vill ha den xD hehe och varenda stor-band har fått en egen mapp. En till bra sak med att ha "städa" i min musik var att jag hittade låtar som jag glömt bort! Men bra är dem fortfarande :) !

Escape the Fate - The webs we weave

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hösten ser ljus ut för en pokerspelare:)

Tiltmaster sa...

Yes, det gör den verkligen :)!