lördag 8 september 2007

kalle baah jaah!

Om en stund ska jag åka till köping med min brorsan och hans flickvän. Vi ska se Svergie - Danmark på storbilds Tv på en krog. Det ska bli skit kul och se när sverige spöar de kaxiga danskarna.

Idag gick jag upp vid 11 och blev hämtad av Tomas. Vi åkte in till belleuve där vi mötte upp Viktor. Vi hyrde en bana och spelade lite squash! Det var riktigt skoj :) ! Men svårt i början innan man lärde sig alla regler och tekniker. Jag vann faktiskt sista matchen mot Viktor som är en mycket mer rutinerad spelare. Första gången jag testa. Vad duktigt jag är :) 9-8!

Sen stack jag och Tomas hem och åt lite innan vi spelade lite headsup. Jag losade tyvärr och spelade kanske inte mitt absolut bästa spel. Jag kan verkligen inte spela mot Tomas. Kan aldrig sätta den tomten på den hand :S men men..

Ses! :)

Kalle baah - falska löften

Inga kommentarer: