söndag 16 september 2007

Mrs Doubtfire

Bowlingen igår gick inge vidare. Den första serien kom jag inte ens över 100p men den andra vann jag faktiskt med typ 3 poäng :) Eric därimot, han köra strike på strike och vann rätt ohotat. Eller Danne var nästan lika bra fast han bara gjorde en massa spares. Btw, varför har jag så feta händer? Inga klot som passar mig ju!

Anyway. Efter den misslyckad bowlingen så åkte vi till Baptist och kollade på några filmer, moffa godsaker och så. Det var mycket trevligt och "welcome Mrs Doubtfire" var en riktigt guldrulle. Robbie Williams är otroligt skicklig :D Klockan halv 3 åkte jag hem i kylan. Typ frost ute på marken då.

Klockan 11 idag spelade jag squash igen. Det gick inte alls bra och mina ben hängde inte med. Men det var ändå skoj och måste nog tänka mer så jag nite springer ihjäl mig. Dusch och bastu på det och sen bare väg till Hälla. Inge shopping, nej nej. Go Cart :D ! Laget skulle nämligen ha en liten höst avslutning och då passade ju Go Cart-åkning bra. Vi delades upp i två kval heat. Där de 10 bästa varv tiderna hamnade i A-finalen. Resten i B-final där ettan gick vidare till A-final. Det regnade och var riktigt svårkört. Det var första gången jag körde i konstant vattenplaning och var alldeles för feg i kvalet och placerade mig som 4a i B-finalen. Där gällde det och jag tog ledning i första kurvan och höll den i typ 1 varv innan jag sladda runt i hårnålen och tappade ner till 4e platsen. Jag tog mig upp som 2a igen innan jag blev utprejad av tuben i en kurva och tappade täten igen. Jag slutade 4a och fick hela 4 sekunders bättre varvtid än i kvalet xD Duktigt pucko. Vann A-finalen gjorde Daniel söderberg och får kalla sig klubbmästare i Go Cart. Robin ledde länge men en snurr och segern var Dannes. Ante hade näst bästa kvaltid men snurrade i första kurvan och låg ett tag sist och slutligen slutade 9a. Jukka kom näst sist i B-finalen. Men det var hans första gång han åkte så hade det svårt i början men mot slutet gick det bättre :)

Resten av den här dagen har jag varit såå seg. Har sett lite fotboll, spelat en turnering där jag åkte med QQ mot KK allin preflop och kollat på tv. Klockan 17 på MTV var det en hel 10 topp-lista med Linkin park! Fast det var tydligen nån Henrik som gjort listan och hur min favoritlåt Faint kom bara på 9e plats fattar jag inte. Att bleed it out kom etta kom också som en chock. Men kul med en LP-lista iaf :)

Inte har jag gjort som jag skulle idag, plugga. Jag orkar aldrig det på helger om jag inte har prov. För då tvingar jag mig själv. Har i och för sig prov i engelska på onsdag men blir nog inte så svårt.

pyser nu, :)

Sunrise Avenue - Forever yours

2 kommentarer:

Anonym sa...

Welcome mrs doubtfire är en alldeles för söt må bra film tycker jag. Man tröttnar aldrig på den.

Tiltmaster sa...

haha nej :) Den var riktigt skoj. Kanske inte gör så mycket heller om man är övertrött när man ser den xD