torsdag 27 september 2007

Studiedag!

Åhh va härligt det känns och va ledig denna torsdag. Verkligen skönt med tanke på hur jobbiga mina torsdagar brukar vara xD För den som inte visste det, så har jag aldrig några lektioner på torsdagar. Så väldigt passande dag att ha studiedag på. Men jag har inget att klaga på, förutom att jag måste ta igen skit mycket matte. Missade nämligen förra lektionen pga min trötthet ^^

Jag såg nyss den andra semifinalen i Dam-Vm mellan USA och Brasilien. Där brassorna spelade ut och vann med hela 4-0. USA hade det tufft med ett självmål och felaktig utvisning men var ändå chanslösa mot Marta och co. Marta var matchens lirare och gjorde även 2 mål. På söndag väntar regerande mästarna Tyskland. Det blir en jämn match men i år är det Brasiliens tur att ta hem guldet.

Jag ser verkligen fram emot helgen och framförallt lördag kväll! Då ska jag spela poker med mitt nya gäng och möta min förmodade ärke rival. Han anses av utomstående vara bättre än mig. Så ska verkligen bli intressant och se hur bra han är. Aldrig mött någon som vart bättre än tidigare. Kan låta lite kaxigt, men i varje turnering jag vart med i hittills så har jag varit favoriten. Kanske beror på att jag typ inte mött så många men men.. ska bli kul och spela och må bästa man vinna :)

Nu ska jag plugga och sen senare ikväll ska jag försöka spela ett par SnGs. Jag återkommer med ett nytt inlägg om det. Peace!

Rise Against - Like an Angel

Inga kommentarer: