söndag 9 september 2007

High stakes poker

Idag har jag haft en riktigt slapp hemmadag. Jag har pluggat en del men mest har jag kollat poker. High stakes poker säsong 4 har ju dragit igång :) ! Helt klart den bästa Tv pokern som finns. Kanske poker på 5an med Ken Lenaard som kommentator är i samma klass. Det blev en del riktigt sjuka potter och i spelet körde de också en liten sidolek. Den kallades "The game of duece to seven" och innebar att den som vann en pott med 7-2 fick 500$ från varje spelare. Det gjorde spelet mycket lösare och det var prestige att bluffa ut nån med 72. Bra idé Esfandiari :)

http://www.youtube.com/watch?v=viAbXmPRu_M

Cashgame tomten Phil Hellmuth fick äran att vinna den första potten med 72 då han fick Mike" the worlds greatest" Matusow att lägga KK på ett Dam-högt bord xD Är Phil kung eller är Mike fisk? Kul pott var det iaf :) Trashtalk på högnivå. Jag ville visa potten här på sidan men eftersom inte youtube gillar mig så får den som vill se potten klicka på länken ovan istället. Helt klart värt det om du har 5 minuter över.

Nu ska jag lira nån SnG, Byebye!

Relient K - So hate consequences

Inga kommentarer: