tisdag 16 oktober 2007

Blää

blää.. och dubbel blää

åkte nyss ur en $5 turre på bet. Allt hade gått så bra tills jag med 31 kvar får KK utg. Jag har 10k i stacken och betar upp till 3k. Killen brevid mig synar och så också small blind.

Flopp: 3 2 5 regnbåge

sb checkar till mig som väljer att beta 4k istället för att gå allin. Killen bakom mig trycker direkt med lite mer marker än mig och sb lägger. Jag synar och han visar pocket 7:or.

Nice, hann jag tänka för en stund men då kom..

Turn: 7

Det var som om att få en en spark i pungen efter en dejt trots att man gjort allting rätt. Varför? Hade jag vunnit den hade jag legat 5a i turneringen haft stor chans på första priset på 250$. Men inte idag.. Det är väl som Lundis säger "Luckey sevens"

Jag och nya nätverket har verkligen fått en dålig start. Åkt ur 3 raka turneringar pga runner runner stegar, AA som inte står mot AJ och såså dagens fina 2-outare. Ska kanske spela mer på simbapoker nu ett tag.

Vann ju en 50$ Garanti i söndags så får väl försöka grinda lite där istället. Ska försöka satelita mig till 500$ G'n och sen klonka där :) Spelade en satelit idag och då misslyckades jag med att lägga QJ på bordet K K 2 K Q. Precis som jag anade hade han spikarna. Nån som kan hitta folden på 1$ nivån?

Nej, nu ska jag tröstäta lite och kolla sista delarna av main event -07. Börjar 12.30 imorrn så inge bråttom i säng

Natti!

Lersiva feat. K.K. Project - Be A Part Of You (Ziggy X rmx)

Inga kommentarer: