torsdag 25 oktober 2007

Whata beautiful morning!

Det är vindstilla och solen skiner sådär fint på alla löv som ligger på marker och man känner verkligen att hösten är här. Sen blir ju inte morgonen sämre av att man vaknar upp i sin säng strax efter 12 efter 10 timmars sömn och kliver upp och märker att huset är tomt :) Kaminen är precis nytänd och den sprider värme runt i huset och i hela kroppen. En gosig katt kommer och smeker sig runt benen som egentligen bara vill ha mat men det är trevligt ändå :P låter det inte underbart? :) Man borde aldrig flytta.

Idag ska jag bara ta det lugnt och vila upp min hals så att jag blir slipp den ständiga förkylningen. Om sisådär 1 timme börjar en intressant garanti turnering på bet. Kanske man skulle ta och spela den. Tilten är ju över sen gårdagens spel i alla fall ^^

Nej, nu ska jag lägga mig i badet och lyssna på Casting crowns nya skiva :) Hejs!

Shinedown - Burning light

Inga kommentarer: