onsdag 24 oktober 2007

Snart lov!

Åh snart är det är loov! Ska bli så gött :) Bara EN ynka dag kvar eftersom som jag som vanligt är ledig imorrn. Imorse försov jag mig, som den klant jag är. Måste nu skriva en skriftlig argumentation på lovet som de andra skrev på svenska lektionen. Efter den hade vi samhäll och vi fick tillbaka våra uppsatser. Jag fick faktiskt mvg på min om Israel/Palestina så nöjd gick jag och åt ivrig köttfärssoppa :) Denna kulturvecka har mattanterna piffat upp maten lite. Gårdagens powerkorv var ju nå alldeles speciellt och morgondagens peppade kebabgryta får de smaka de som är i skolan. Efter lunch hade vi typ 1.5h och underhöll oss själva genom att spela chicago. Mathias vann då han med 35p fick in en kåk i äss och damer på given och klonka upp sig till 53p. Sen hade vi en snabb engelska lektion och sen fick vi sluta. Jag missade bussen med 10min -.-

Nu är jag iaf hemma och nyäten. Ska snart iväg till Hallsta och träffa Eric och co. Sen blir det hem och lira turrar hela natten. På både simba och bet365 :) Slappa hela dagen lång imorrn och ladda upp för helgens spel. På söndag avgörs ju Allsvenska och Göteborg har fortfarande allt i sina egna händer efter den viktiga 1-0 vinsten mot AIK i måndags. 2-3 noll mot trelleborg så blir det fest :)!

Blesss

Shinedown - Simple man

Inga kommentarer: