fredag 26 oktober 2007

Liten vinst

Idag vann jag först en SnG på bet sen losade jag en 1.5k garanti turre på en coinflip och hamnade på 134:e plats med 80 som fick cash. Så jag har nu lika mycket på bet365 kontot som för precis en månad sen. Känns som jag har mer flyt på andra sajter just nu.

På simbapoker gick det bättre då jag lyckades vinna 50$ garanti turren med turbo struktur. Jag låg väldigt short i paus med 9 spelare kvar och gjorde ett addon. Fick sen upp stacken från 3 till 6k då en intressant hand utspelade sig. Jag hade KQs och alla la sig till mig på knappen. Jag höjde till 900(3bb) och fick syn av en annan 6k stack på small blind. Floppen kom 9-hög och han betade 300. Såg ut som ett tafatt försök att vinna potten där så jag slog om till 900. Han synar och turn ger mig en K. Han betade igen 300 och den där gången synade jag bara. Rivern kom ett A. Han gick blixtsnabbt allin som ett pottbet. Jag funderade och funderade. Jag fick skylla mig själv som inte höjde honom på turn så jag lät mina instinkter ta över och musenpekaren hamnade på synknappen. Han visade K7 och jag vann potten och var ny chip på 12k.

Sen rullade det bara på. Jag slog upp mig till 19k genom att vinna en coinflip och sen blev det raisar party och jag slog ut alla spelare, en efter en. 2 st satt ut under finalbordet och 2 som bara ville hamna i pengarna så var bara att ta för sig av de ganska stora mörkarna. Jag tuggade sakta men säkert sönder dom och vann mina 25$. Lite drygt 50$ på simba nu och 2 raka turnerings seger :)

Om bara några timmar ska jag ha matte lektion och få reda på hur mitt prov förre fredagen gick. Jag kanske får mitt första IG någonsin. Inte kul -.- Men då får jag i alla fall en bra anledning att byta mattegrupp xD haha

Hörde nyss att Bullets for my Valentine kommer till Grönan den 20:e Feb! Nån som vill åka dit med mig?

Aja, fundera på saken och sov gott.

Bullets for my Valentine - All this things I hate

Inga kommentarer: