fredag 26 oktober 2007

Höstlov

Äntligen loov och lyckan är total :M Nästan i alla fall. Fast jag lyckades med konststycket att få IG på mitt matteprov. y = kx + m. Det är ju självklart! Det var mitt första icke godkändt någonsin. Aja, nån gång måste ju vara den första. Får se om jag byter mattegrupp eller om jag fortsätter i hets gruppen. Men det är egentligen hur orättvists om helst. De prov vi har i den bästa gruppen är mycket svårare än de proven som de andra lite sämre grupperna har -.- Hur kan det va det? :S Hörde att min lärare sagt att G i våra prov motsvarar VG i de andra. Hur ska man då ranka ett IG då..? Btw, Filip fick ALLA rätt och var den enda som fick MVG. Hur kan man vara så grym? Hans prov såg ut som ett facit :P

No more mattesnack. Ikväll ska jag till Hallsta på Galakväll i Lindbo och sen äta Pizza med Eric :) Byebye!


Bullets for my Valentine - Four words (to shoke upon)

Inga kommentarer: