lördag 20 oktober 2007

Rättfram och enkelt

gymnasiemässor suger verkligen. Idag, lördag den 20:e var jag tvungen att gå upp till en sådan och sen, vad gör man där? jo, inte ett skit. Dött med folk och intresserade är dom inte heller, dom enstaka som är där. Vi satt mest i ett ensamt klassrum och väntade på att folk skulle komma. Var också i språkrummet där det mesta som hände var att Rozgar och Ann skake-a loss till Juanez och la camisa negra. Nej ursch va det sög.

Om 40 min ska jag spela poker med Rasmus och dem. Ska bli skoj och idag är jag taggad och pigg. Om man jämför med trött och stressad som jag var igår. Så klart losade jag igår. Jag fick 3 bra händer och det var AK, AQ och KK. Alla under det första varvet och vann mini med KK och missa med AK och AQ och var tvungen att lägga. Träffade inte en flopp på hela omgången, riktigt tragisk. Sen ser man sin chans när att lägger sig till LundisSb som höjer. Självklart ställ med AT. Jag får syn av hans Q5. bräde : J 9 Q 5 5. Ute och rebuyar. Varför? gör iaf ett move med A9 på floppen Q 3 6 och får syn av synmaskinen Patrik med bottenpar som stod.

Motståndet var under all kritik igår så det enda sättet och få ihop chips var att träffa och få betalt. de var obluffbara och utan nån enda träff gick det inte. Men idag ska jag vinna och strategin ska bli spela rättfram och enkelt, ennda som funka mot dåliga spelare. Ska dra nu. Wish me luck :)

Shinedown - 45

Inga kommentarer: