torsdag 25 oktober 2007

I hate jacks

Jaha.. är det så här nätspelandet tänker vara nu. Dagens turnering slutade väldigt abrupt och tråkigt. Med 9 kvar och 5 som fick cash tittade jag ner på JJ på big blind. UTG , short med 800 går allin. Killen bakom på 1500 går också allin. Jag stoppar med in allt och har de båda täckta. UTG har A5 och den andra killen har 44. Flopp K 7 7 verkar ju safe. Turn en blank 2a men på rivern kommer så klart en av de sista 2st 4:orna. Orkar inte åka på 2-outare -.- Jag hatar inte JJ mindre efter det här.

Hoppas man får lite flyt imorrn. Eller varför inte i helgen ? :) Ska väl närma mig sängen nu och sen ha en skön och behövlig sovmorgon imorrn. Natti natti

Shinedown - Save me

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha, du och dina JJ:P

Anonym sa...

Egentligen var det väl en femoutare du åkte på:p
//JP

Tiltmaster sa...

JP, klart att jag losar huvudpotten om shorten får in ett äss på rivern. Men det hade inte gjort mig så mycket eftersom jag hade slagit ut han med 44 och vunnit sidopotten som var större än huvudpotten. Nu kom 4an och jag hade knappt nå chips kvar -.-

Tiltmaster sa...

Jadu Dan. Jag får väl helt enkelt sluta spela den handen. Synd bara eftersom den är den 4:e bästa handen i hold'em.. Jag la faktiskt JJ preflopp idag efter en raise och reraise(båda mini). Floppen kom 7 hög och de checka runt. Turn A och de gick allin med AQ mot AK. Bra lägg va? ^^ HATA!