fredag 25 april 2008

Det kan inte vara sant..

Den första april sa Dan till min bror Linus att mina favoriter av svenska reggae band skulle komma till Västerås och spela, nämligen Kalle baah, Governor Andy och Kapten röd. Detta trodde jag förstås inte ett dugg på när Linus kom hem å berättade det. Men igår när jag pratade med Dan i telefon så sa han att de skulle spela ikväll och han ljög inte! (kollat upp det) Men dock inne på Konrad.....

På Konrad är det 18års-gräns och det gör att jag inte kan vara där just nu -.- Det känns verkligen förjävligt må jag säga :( Bara de kommer tillbaka när jag är 18, blir att hoppa i sjön annars.. Men hoppas Dan och de andra har kul på konserten i alla fall.

Åh, nu längtar jag ännu mer till min 18års-dag. Allt kommer bli så mycket enklare då :)

Ja, som någon kanske förstod så är jag hemma från mina stressfria dagar i Rävnäs och tillbaka i verkligenheten igen. Det var verkligen skönt att vara där och slippa tänka på allt annat. Lugn och ro är en underskattad vara.

Så eftersom jag inte kunde vara inne i stan idag på konserten (trots att jag försökte låna lägg av men jag var inte tillräckligt lik någon, tyvärr) så hängde jag ute på Lersäter med gänget i kyrkan istället. Men det var trevligt det med. Vi satt runt lägerelden och värmde oss, åt korv och sjöng sånger. Kom nyss hem och ska väl packa upp och kolla lite poker och sen sova och fortsätta med min "bra dygnsrytm" som jag hållt på med i 3 dagar nu.

Head aega! (som mina estniska vänner hade sagt)

Kalle baah - Cloak and dagger

Inga kommentarer: