tisdag 29 april 2008

Tisdag

Kom nyss hem från träningen. Eftersom 94/95-laget hade match på 11-manna så fick vi lira på 5-manna planen istället. Det gick bra och var skitkul. Var ju ett tag sen man sparka lite boll :)

Ska alldeles strax hoppa i badet och sen blir det mat och Champions league Semi då Man U tar emot Barca på Old Trafford. Efter 0-0 första matchen är det ett litet övertag till Barcelona som går vidare vid 1-1 och 2-2. Då med fler gjorde mål på bortaplan. Det blir spännande att se hur det går. Trots barcas urdåliga form tror jag dem klarar att spela lika och går till finalen.

På idrotten i eftermiddags hade vi ridning. Det var första gången jag red någonsin och det var lite läskligt i början men sen var det ganska kul faktiskt. Nog för att jag hellre stannar på marken men ändå. För tänk vad hästen skulle kunna göra mot en om den ville. Gushalov :p Men jag hade en väldigt snäll häst som hette Molle så det var inga problem alls.

Efter fotbollsmatchen måste jag sätta igång att plugga stresshantering. Har en ganska fet uppgift som ska in nästa tisdag. Eftersom jag kommer vara borta hos Katta Ons-Sön så måste jag plugga ikväll. Drygt.. men det här är i alla fall lite intressant plugg.

Later!

Breaking Benjamin - Breakdown

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aaw, jag ahde velat set tdej rida. Jag älskar molle för övrigt, han är en riktig gulleplutt. :D:D

Tiltmaster sa...

Hahaha. Tur att du slapp^^ Hehe jag kan förstå varför du gillar honom :)