tisdag 1 april 2008

Hemmakväll

För första gången sedan innan jag åkte till Katta på påsklovet ska jag bara vara hemma en hel kväll och ta det luugnt. Ska bli så skönt :M Ska dra på en rulle, prata med äsklingen och lira nätpoker och SOVA. Mina 3 raka nätter med mindre än 5 timmars sömn har inte varit kanon för mig och jag är väldigt trött just nu. Sömnbristen beror som så många gånger förr på för långa roliga kvällar uppe hos Lundis :)

Idag är det första april och jag har blivit lurad ett par gånger redan (får skylla på sömnbristen^^). Den fetaste blåsningen kom Dan med och trots att jag visste att han skulle försöka lura mig idag gick jag på det. Men taskigt att skämta om så seriösa saker när man är lost och börjar känna empati direkt ju :p haha

När jag var Hos Katta senast hade de en bok som hette "broken english" med en massa fina citat från mer och mindre kända personer där jag hittade några roliga svenskelska skämt så jag kommer nog lägga upp någon då och då i denna lilla blogg så får vi se om ni också tycker dem är skojiga :) Här är den första:

"Im in the beginning of my period..."
- Nyutnämd dansk kvinnlig minister

Inga kommentarer: