måndag 21 april 2008

Små grisarna, små grisarna..

..är lustiga att se. De små nassarna, små nassarna är lustiga att se. Kooackackacka (and so on) (8)

Idag kom det en gäng grisar till skolan och härgade. Ett par nationaldemokrater gick rakt in i vår skola och började dela ut flygblad till alla. Eller delade, de prackade på oss allt skit. Först tog jag emot en men så fort jag såg att det var ND så gick papprena i mucken och jag hjälpte även andra att traska till papperskorgen och kasta skiten. De gav faktiskt flygbladen till invandrarna med! Humor har de i alla fall de små grisarna xD De lär ju blivit lite chockade när Gabriel tog emot ett papper och satte sig och började läsa om hur mycket han förstör Sverige^^

När de började lägga flygblad med propaganda i våra skåp så vart jag pisst och "råkade" ställa mig för skåpen och sa åt en att låta bli. Direkt kom det fram 3 stora drasuter till mig och började hota mig och skrämma mig. Men jag sket i dem utan ställde bara en rolig fråga:

Varför är ni nazister? En svarade för att det roligt medan de andra gick ut ur skolan.

Förutom flygblad, filmade de också och tog kort i skolan. Men eftersom de inte har rätt att vara där då det inte är en allmän plats blev det utkörda ur skolan. Men då ställde de sig på trottoaren utanför istället. Polisen kom och pratade lite med dem men inget mer hände. Hela min klass stod antingen i fönstret och glodde på hela händelsen eller var där nere vid trottoaren, som jag och Dan var.

Nu ska de tydligen avtala en tid med ledningen i skolan och få en tid då de ska få vara i skolan. Vilket de har rätt till om de frågar först... Hoppas det kommer vara tomt i skolan då. Liksom vad är det för typer? De har på sig kläder från Kina, dricker öl från Tyskland och ändå tjatar de om ett rent Sverige. Förklaring någon?

Börjar halv 1 imorgon så kanske passar på att grinda lite inatt om jag orkar. Nu är jag i alla fall klar med den här gris-bloggen. Adjö!

Los Fastidios - Antifa Hooligans

Inga kommentarer: