onsdag 9 april 2008

PANIK!

Om en vecka drar jag till Estland och då måste allt vara klart! Hela redovisningen måste vara gjord, inövad och perfekt. De andra länderna (Holland, Finland, Estland) som kommer att presentera olika föredrag om nationella minoriteter i EU kommer att vara värsta seriösa. De har inom sina skolor haft tävlingar och så för att se till att det gänget med den bästa presentationen får åka. För oss svenskar är det en helt annan sak. De som ville fick åka (efter de som hade förtur då) och vi har inte knappt börjat med arbetet.. Kommer gå så bra. Men en sak är säkert i alla fall: Jag kommer att dampa The Same Shit i mer än vecka nu. Kommer blir kul^^

Nu har jag engelska sen ska jag hem och försöka plugga lite innan jag har träning ikväll. Fast just nu snöar(! -.-) det och då har jag ingen lust att träna.. Aja, bye.

" The skier took off with a tremendous fart"
- Kommentar till skidhopp

Inga kommentarer: