lördag 19 april 2008

Kuidas lähäb?

Så var man tillbaka i Sverige igen efter ett par grymt roliga dagar i Estland. Innan tyckte jag liksom att; Hur kul kan det vara åka till Estland ett par dagar och göra en muntlig framställning om Samernas situation i Sverige? Men såhär i efterhand ser jag tillbaka på det med ett stort leende på läpparna. Det var riktigt kul och då menar jag inte själva grejen att vi var i Estland, utan att vi träffade så många härliga och roliga människor. Sånt tycker jag om :)

Nästa år kommer en liknande konferens att hållas i Holland och vi har pratat om att åka dit med. Hoppas det blir så, vill verkligen träffa alla igen<3

Kommer NOG en längre blogg om själva dagarna i Estland i veckan om jag har lust och ork att skriva om det. Nu ska jag åka till Hallsta och lira lite flummpoker. Kommer gå sååå bra^^ BYE!

Red - Breath into me

Inga kommentarer: