måndag 14 april 2008

Huge headache

Just nu har jag sjukt ont i huvudet. Det känns som om det ska sprängas. Jag är grymt trött och ska snart sova. Borde egentligen inte gå till skolan imorgon men jag måste då Sami skiten ska göras klart.

Idag hade vi träningsmatch hemma mot Tillberga. Vi förlorade med 2-0 efter en målvaktstabbe och en tveksamt dömd straff. Sedan fick vi ett mål felaktigt bortdömd, samt att Robin fick sitt andra gula kort efter att ha hållt händerna för att inte få solen i ögonen. Domaren tolkade det som om han formade glasögon med händerna.. Tack Magnusson. Själv spelade jag okej och hade faktiskt ett bra läge tidigt i matchen och göra mål. Vägga med Patrik som fick ut bollen till mig på kanten. Lubba förbi två stycken för att sedan sätta bollen rakt på målvakten -.-

Förövrigt idag har jag pratat med Katta i telefon ett par timmar och pratat med Pappa IRL. Han var orolig för mitt spelande och sa att jag inte fick spela förrns jag fyllt 18. Men jag protesterade lite och han skulle snacka lite mer med mor om det sedan återkomma med ett besked. Så gott folk, det kan bli så att jag inte får spela poker på 4 månader! Känn på den ni. Fy va trist om det blir så...

GODNATT

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oh nej, hela ditt liv är i fara;)
//JP

Tiltmaster sa...

Mm det är ju det!

Haha nej men ändå fett tråkigt jag kommer få.. Måste hitta en ny hobby då.