måndag 28 januari 2008

Beställning

Igår kväll bestämde vi i pokergänget att det är dags för nya marker. Så vi gick in på google och sökte och hittade på pokerbutiken.se, ett 500-set med riktigt fina marker. Tyvärr dock så lätta som 11.5 gram då jag hade föredragit en antigen tyngre eller lättare modell. Klicka på länken nedan för att kika in markerna.

http://www.pokerbutiken.se/produkt/Pokerset+500+%28tournament%29.html

Markerväskan kostade i alla fall 1149kr och eftersom det var ingen frakt då man köpte för 500 kr eller mer så passade vi på att beställa in en ny kortlek och ett cutcard. Jag och Rasmus köpte också var sin cardguard. På min stod det "The unbreakable NUTS" och på Rasmus stod det " Good luck".. passande eller hur? ;) Leveransen förväntas komma inom 1-3 dagar. Nyfiken som jag är fick jag in på posten och sökte upp paketet och hittade då att det hade skickats från postkontoret i Bollnäs kl 14.20 idag. Borde komma snart alltså :)

Nu är jag trött och ska slappa lite innan det troligen blir nätlir ikväll/natt då jag börjar 12.25 imorgon. Hejs!

Inga kommentarer: