onsdag 30 januari 2008

Narnia

Efter att jag åkte ut ur big bettan i 6:e potten la jag mig ner och började läsa min engleska bok, del 1 av Narnia serien: The Magician's nephew som jag hade kommit cirkus halvägs i efter 2 veckors läsning. Men idag flöt det på och saker började hända i berättelsen och jag läste helt plötsligt nästan resten av boken på ett par timmar. Så nu ska jag bara läsa de sista kapitlena och sedan skriva en rapport på måndag så slipper jag mer läsning på ett tag. Skönt :)

Den handen jag åkte på var förövrigt en riktigt sjuk, fiskig pott då jag hittade QQ UTG+1. UTG höjde och jag återhöjde 3x hans raise. 2 bakom mig synade innan knappen dubblade min höjning och small tog en kall syn och UTG synade. Här borde jag var slagen men small var en riktig tomte och knappen kan ha allt mellan ett mellanhögt till AK/AQ. Så jag ställde om för 1k tot. Knappen och small blind gick också dem allin och jag drog väl dött. Men knappen visade AK och lilla blinden KT? Flopp ofarlig men en kung på turn och jag var ute.

Nu har jag beställt biljetterna till resan till Katta på fredag <3> Simon ska åka och kolla på Sverige - Slovakien i ABB arena, som en uppvärmning inför helgens LG hockeygames. Hoppas det blir en bra match. Var nästan för länge sen jag var på hockey senast.

Nu ska jag kolla scrubs och sen blire, om jag kan somna sängen. Somnade en stund när jag kom hem från skolan så får se hur det går med det.

Ken ring - Bryter tystnaden

Inga kommentarer: