fredag 18 januari 2008

Borde vara förbjudet..

Att erbjuda asiatisk lunchbuffé med bara en massa gott. Ris, curry, kycklig, fläsk och oxfilé och mycket mer. Liksom, när förväntar de sig att man ska sluta äta? Det är ju så sjukt gott att det inte finns en chans i världen att man lämnar resturangen i något annat tillstånd än illamående..

Oj, vilket ilandsproblem^^ Synd om mig som får äta mig så mätt att jag knappt kan gå. Vilket svin jag är..

Aja, nu sitter i alla fall i en datasal och tråkar på min långa håltimme. Filip och Mathias sitter och spelar något slags levelspel och jag kollar mest på och lyssnar på musik i Mathias MP3. Mathias som förövrigt fyller 18 år idag! :) och det var den stora anledningen till varför vi gick ner till Wing Waah och moffa oss mätta. Men jag borde väl ta vara på den lediga tiden och jobba med lite läxor men så ska man ju orka det också..

Kl 15.15 har jag Lagbollspel och handboll och sen hem en stund innan pizzan och pingst senare :) Take care!

Alice cooper - Poison

2 kommentarer:

Anonym sa...

Poison med Groove Coverage är bättre ^^

Tiltmaster sa...

hehe du får väl skicka den till mig nån gång då :p

Vem är du förresten? :)