tisdag 8 januari 2008

End of the peace

Så var lovet slut och skolan är igång igen. Bra koll på schemat har man så klart. Kommer hit med 8 bussen fast man börjar man halv 1... fett drygt. Men jag hittade i alla fall en dator tack vare Annika så jag underhåller mig själv. Chattar och spelar PLO på vc och det går skit. Losat mot 4 tal 2 ggr. Fått 4-tal en gång och inge betalt. Back 2$ men det ska jag ta igen. Allt som behövs är en bra träff mot fiskarna :)

Som jag skrev i slutet av mitt förra inlägg(som säkert ingen orka läsa för det handlade om pkrn) så har jag inte sovit något i natt. Men jag är trots det pigg. Mycket piggare än jag brukar vara när jag är i skolan i all fall xD Det här var enda sättet för mig att vända tillbaka dygnet. Med tanke på att jag somnade halv 8 i förrgår morse och sov till 2 så fattar nog alla att jag aldrig skulle kunnat kommit upp vid 8. MEN nu hade jag ju sovmorgon till halv 1 så det var väl skitsamma nu ändå.. ^^

i SnG:n imorse slutade jag 3:a efter att ha ägt bordet. Gick från 1500 till 2600 utan att visa en hand. Med 3 kvar hade jag 7k och snodde i stort sett varje pott. Sen fick jag 55 och en slog om med A6 och träffade 6:an och jag nere på 3k. Blinds ökade och jag ställde hela tin. När jag hade A7 på knappen hittade big JJ och floppade en knekt så var det över. Ingen förlust i alla fall och helnöjd med liret så inget att klaga på.

Nu ska jag som sagt plussa stort i Omahan. Och sen klockan halv 1 ska jag ha min första filosofi lektion ever, med min gamla damplärare Maria. Yay! Ska bli kul :)

Peace.. trots allt^^

Miss ya soo much honey <3

Inga kommentarer: