onsdag 9 januari 2008

Idag :)

har jag egentligen väldigt mycket att säga så därför kommer jag fatta mig kort och skriva lite. För det första:

Grattis Lundis på 20-års dagen :D ! Hoppas du inte känner dig alltför gammal nu :p Jag har inte känt dig länge men ändå känner jag att du är en riktigt bra vän :) May god be with ya. Och andra övernaturliga saker du tycker är intressanta med ^^ För det andra:

Ska jag åka till Katta i helgen :D Längtar efter henne så mycket..

Honey, we are meant to be. You are my destiny <3

För det tredje har min nya pokerduk kommit! Så ikväll ska jag åka till Hallsta och inviga den och som min älskling sa så hoppas att den för tur med sig :) Och för det fjärde:

Är jag gul på vc. Det var igår på min håltimme i skolan som jag satt och lirade. Jag brände alla mina cash, på en enda hand i PLO:n. Okej, jag vet att det är fel att sitta med hela rullen på ett bord men så pass liten som den var och vilken fisk som satt där så ville jag det. Grejen var att då jag spelade hade jag varit uppe hela natten och typ 23 timmar i sträck. I handen jag busta hade jag nöten, trodde jag. Men bordet på bordet låg tydligen 3 färgkort.. undra hur trött jag var egentligen xD Det var första gången någonsin som jag gulade. Dock, måste sägas att pengarna på vcpoker hade jag fått i en bonus och den var bara på 10$ men det känns ändå tungt :p

Oj, va mycket pokersnack det blev. Borde ju skrivit mer om dem andra istället istället. (jo, jag vet att jag råkade upprepa orden men orka ändra. Roligare så här :p) Aja, jag drar till Hallsta nu och lite firande av Lundis och sen spel.

Blesss!

Jim Brickman - Baby you're my destiny

Inga kommentarer: